Vaknade i alla fall på rätt sida.

Ja och tur är väl det. Fyfasen vilket uselt humör jag var på igår! Ont o allt. Idag vaknade jag tidigt för mamma fyller år :) Smörgåstårta till frukost, klart man blir på bra humör då ! 
 
Hade föreläsning idag 9-12. Svenska. Man skulle välja något ur sitt liv, personligt men inte privat, och berätta om. Och som alla andra så trodde jag att man skulle göra det inför hela klassen (36pers!) men det slapp vi. Det var givande och roligt att höra andras historier. Jag berättade om mitt liv som flådig barnflicka ;) 
 
Nu sitter jag här vi köksbordet och tänker att jag ska resa på r*va! Men jag orkar inte haha. Ska plocka undan lite på mitt rum. Sen kan jag nog plocka ner tvätten i tvättstugan (var annars liksom!?) och sen ska jag göra en tårta. Men tanke på tårtorna förra helgen så känner jag mig slö idag. Jag köpe:
*Färdiga chokladbottnar.
*Bananer
*Kondenserad mjölk
*Vispgrädde
*Nötter.
 
Jag håller på att koka (och jag vad jag jobbar hårt..) kolasås av mjölken. Den ska ligga där o koka i typ fem timmar! Sen tänkte jag bara göra en tårta med alla ingridienser. Det blir nog bra. Jag tror ni kommer få en bild! Varför inte liksom. För det är väl roligare o läsa när jag lägger upp bilder också.. ? 
 
P♥L Josefine


Kommentarer
Anonym

Jag tycker det är kul att läsa även ifall du inte lägger upp några bilder :-)

Svar: Så bra! Jag blir alltid glad av kommentarer ;)
Josefine Broberg

2012-09-07 @ 19:24:25
Maria

Alltid roligt med bilder :o)

Svar: Ska komma ihåg att lägga upp oftare :)
Josefine Broberg

2012-09-07 @ 21:17:45
Ida

Bilder gillar vi:)

Svar: Najs ;)
Josefine Broberg

2012-09-08 @ 00:21:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0