Kaspers lista.

Tänkte göra en liten "gillar" o "gillar inte"-lista! 
 
Kaspers "gilla"-lista:
 
-Mjölk, "Mums och slurk"- säger han ! 
-Bada, "Det är så mysigt ! "
-Åka vagnen, "Mamma får jobba, jag får mysa"
-Ligga på skötbordet o kolla på de egyptiska elefanterna, "Finns det verkligen Elfanter i Egypten, mamma?"
-Sova på mamma. Detta tycker även mamma är mysigt ;) 
 
Kaspers "gillainte"-lista:
 
-Byta blöja, "Isch vad kallt"
-Komma upp ur badet, "Isch vad kallt"
-Vara hungrig, "Finns det något värre...? 
-Ha ont i magen.
-Vara övertrött, detta gillar inte mamma heller ;) 
 
Idag när jag var nere i källaren, såg jag att vi hade över 200blöjor. Oops, hade nog klarat oss om vi blev insnöade ;) Men får man kuponger, och det är extrapris så "Vad ska man göra?" ;) 
 


Kommentarer
Frida

Ja vad ska mab göra *rycker på axlarna*. Haha jag tycker förresten att Kaspers lista låter väldit förnuftig, han kommer nog bli smart han !

Svar: Haha det var de jag tänkte på när jag skrev de, Vad ska man göra alltså.. ;) Ja det får vi hoppas!
Josefine Broberg

2012-12-16 @ 22:15:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0