Tänk om jag hade en liten, liten apa. OOmpa OOmpa..

Alltså jag gick och tänkte på en grej häromdagen. Kasper blev fem månader i lördags, vilket är cirkus 150dagar . Varje dag har 24 timmar=3600timmar. Och på dessa fem månaderna har jag varit ifrån Kasper i kanske, sammanlagt, 3timmar. Det betyder att jag har spenderat 3597 timmar med kärleken i mitt liv. Kan det bli bättre? När man tänker efter är det ju helt sjukt egentligen, vilken omställning det blivit. Men en bra sådan !! 
 
Nu ska jag gosa ner mig i Kaspers dubbelhakor. Förresten, jag vill va social o träffa folk!Bara det planeras lite så kan jag också förflytta mig ;) så hör för bövelen av er. Någon måste ju vilja ses ! ;) 
 


Kommentarer
Frida

Jag vill, jag vill, jag vill! Jag tror det blir lättare att fråga när du kan, så när kan/vill du =) ?

Svar: Torsdag eller fredag ? :)
Josefine Broberg

2013-03-11 @ 16:12:30
Ida A

Jag vill också ses! Saknar er redan och jag har bara varit i Sthlm mindre än en vecka. <3

Svar: <3
Josefine Broberg

2013-03-11 @ 16:38:15
Frida

Fredag vid 13.30!? :D

2013-03-11 @ 18:10:38
Hanna

Hej Josefin! Grattis till bebisen! Jag råkade hamna på din blogg och började läsa lite.. Jag måste bara fråga, visste du inte att du var gravid förens du var i vecka 26?? Kom de inte som en chock då?

2013-03-26 @ 17:32:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0