Myysfaktor 200%

Har varit i Helsingbord idag o besökt Evita, tillsammans med Ida. Det var mys på hög nivår o vi åt fondue !
 
Mn något som är ännu mysigare (faktiskt); Kasper var grymt övertrött när vi kom hem så jag försökte få honom att somna.. Provade allt, som vanligtvis brukar funka. Men Icke. Så jag la mig på sängen o honom på min mage, o han blev tyst.. Men han ville inte sova, Utan där låg vi i säkert 40minuter o bara myste. Det var ju till o med så jag fällde en tår. Min fina underbara Bebis. Du är så Bra ! Ja rent ut sagt bäst!
 
P♥L Kasper o Josefine


Kommentarer
Amanda

myys att läsa om er<3

2012-12-20 @ 11:20:37
Nelly

Å vad underbart! Hade också velat vara med er i hgb! :)

2012-12-21 @ 09:32:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0