Svacka.

Jag har någon slags formsvacka just nu. Jag tror faktiskt mest att den beror på min klåda som aldrig verkar vilja sluta.. Jag kan ärligt säga att det är värre än att föda barn. Först akuten*2 p ga mina andningssvårigheter, och sen detta. Jag har alltså haft klåda, över heela kroppen, i två veckor nu. Har man inte själv haft det är det nog väldigt svårt att förstå hur påfrestande det är..
 
I alla fall. Nästa söndag är det dop. Ser fram emot det! :) Och ni som inte är bjudna, kom gärna till kyrkan ändå! Klockan 14.00 i Knislinge kyrka! O ni som ska dit, sätt er på vänster sida, det är där Kaspers gäster ska vara! :)
 


Kommentarer
Frida

Kan du inte lägga upp lite bilder från dopet? Jag tog några, men de på kasper blev suddiga i stort sett allihopa, krabaten vägrade ju o va still :P Hade varit kul att se några du tog :)

Svar: Det kommer ! Har inte så många bilder själv, så ska få från min kusin :)
Josefine Broberg

2013-02-22 @ 00:02:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0