Nejmenhejsan !

Iam alive. Men det kan man knappt tro. Ibland tappar man liksom bara gnistan. Men senaste nytt i punktform då:
 
  • Kasper är numera döpt, till Kasper Stefan Philip. Var jag fått namnen ifrån? Äh, de bara poppade upp i huvudet en dag ;)
  • Jag har gått ner 20kg sen dagen innan Kasper föddes. 
  • Jag har drabbats av någon form av "jagvillätaallthelatidenmenframföralltsocker", pest o pina!
  • Jag älskar Kasper mer nu än innan, mer för var dag faktiskt.
  • Kasper har vänt sig från rygg til mage Och lagt av värsta garvet flera gånger!
  • Turkietresan är bokad! YEAH 
Nu ska jag mäta mig för att se hur många centimeter fett jag blivit av med senaste månaden !
 


Kommentarer
Emma-Matilda

Hade jag gått ner 20kg sen den dagen Klara föddes hade jag varit överlycklig. har hur många kilo kvar som helst, blöö! haha!

men du är duktig du! :D och Kasper så gudomligt söt!

Svar: Jo, fast jag har ju fortfarande en del kvar ;) Men tack och tack ! :D
Josefine Broberg

2013-02-26 @ 11:15:10
URL: http://www.emmamatilda.se
Frida

Vad duktiga ni är :) Du med vikten och Kasper med vändandet :P Träffas gärna snart och myser med er båda ^^ <3

Svar: Tack (A) Gärna det ! Kanske nästa vecka rent av ! ? :)
Josefine Broberg

2013-02-27 @ 21:56:35
Frida

Gärna :D ! Jag är ledig onsdag och torsdag, kan du någon av de dagarna? Kram

Svar: Det kan jag säkert ! Men vi hörs efter helgen ? :)
Josefine Broberg

2013-02-28 @ 16:22:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0