Utmaningen..

morgon är det dags för en stor utmaning för mig. Min lilla plutt ska vara ensam hemma med mormor och morfar medans jag ska på Vårshow i Bjärnum. Och Gud jag vet inte hur det ska gå. Jag vet att han trivs hos dem, att de kan trösta honom och allt det där. Men ändå, det kommer vara jobbigt.. Framförallt kommer det bi svårt att tänka på annat ! Men någon gång ska ju vara den första. Och så länge mina bröst inte exploderar under tiden så är det nog rätt lugnt ;)
 
Idag fick Kasper dessutom sitt vaccin. Aj. Först fick han ett stick som gjorde ont och lagom tills han blivit glad igen fick han det andra. Inte roligt alls och jag tyckte också det var lite jobbigt, fastän jag inte är spruträdd alls. Men nu är det gjort och ska inte göras förrän om ett halvår igen! Han vägde förresten 6715gram och var 64,5cm lång. Stora killen. Och om två veckor är det dags att börja ge honom mat. Det ska bli roligt :) 
Nu ska jag sätta på ett avsnitt "Unga mödrar" och lägga mig bredvid det finaste jag har ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0