2012.

Tänkte göra en sammanfattning om året som började så kasst som det kunde, men slutade lyckligt!
 
Januari - Jag kom tillbaka till Stockholm, efter en jul hemma i Skåne. Jag tror aldrig jag varit så ledsen och känt mig så ensam. Tre dagar innan nyårsafton gjorde nämligen min (livs) kärlek (trodde jag..) slut med mig. 
 
 
Februari-Jag jobbade på, mådde halvkasst hela tiden och festade med Ida. Jag bestämde mig också för att det var dags att flytta hem. Vad skulle det vara för mening att bo kvar i Stockholm om Ida fanns i Tyskland? 
Mars-Dags att flytta hem. Först Ida och sen jag. Jag slutade också jobba på Anne Blom och sa hejdå till mina fina Stockholmsvänner! När mamma och mamma och Fille kom upp till Stockholm för att hämta mig, fick de sin julklapp. 24-timmars kryssning ! 
April-En mellanmånad kan man säga.. Jag visste inte riktigt vad jag ville göra efter sommaren. Men kom fram till att nu var det dags att söka till högskolan! Jobbade lite på skolan och slappade en del. 
 
Maj-Sommaren och det glada började komma. Vi åkte till Växjö i vanlig ordning, med Husvagnen. Också var vi på simtävling i Halmstad. Riktigt, riktigt varmt var det där! Också var jag i Stockholm med Elina och kollade på Jesus Christ Superstar! Vi bodde hos Amanda o Levde loppan över helgen :) 
 
 
Juni-Innehöll mest studentfirande, av Elina o Felicia :) Och midsommar. På midsommar drog gänget till Mölle där vi hade hyrt stugor. Vädret kunde knappt varit sämre, men mysigt hade vi! 
Juli-Turkiet ! Vi åkte till Bodrum för första gången och som vnaligt var det underbart i Turkiet. Men speciellt värmen och maten. Älskade Turkiet! 
Augusti- I Augusti jobbade jag tre veckor. Det var också i Augusti som jag fick reda på att jag var gravid. I vecka 26. Chocken, tårarna, ångesten och Glädjen! Allt på en gång. 
September- Skola , äppelmarknad och höggravid. Puh. Rolig månad! Mamma o pappa fyllde år och jag gjorde tårtor! 
 
Oktober-Förmodligen den bästa månaden i mitt liv! Min son föddes! Det är allt jag kommer ihåg från Oktober. 2300gram tung och 45cm lång. Min älskling. 

November-Jag fyllde 22 år. Men egentligen brydde jag mig inte så mycket ;) Vi firade min födelsedag med övernattning och julbord på Åsljungagården i Örkelljunga! 
  
December- Jag säger bara: Jul!


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0