Babysim

IDag var vi på babysim. Jag, Kasper och mamma. Det var 34-gradigt vatten och badbyxorna o badmössorna var på ! Kasper låg mest helt paralyserad i vattnet, medans de andra bebisarna sprattlade mest hela tiden ! Men så var han ju också minst, min lilla Kasper. Det var lite trist, för "ledaren" var inte i vattnet och visade inte heller hur man skulle göra när de skulle doppa huvudet t ex. Men det kanske kommer nästa gång !
 
Efter åt somnade han i min famn, utan att jag behövde göra något alls, och det händer aldrig ! Sen sov han vägen hem, flytten från bilstol till säng var inga problem och sen vaknade han o skrek. Skrikets aneldning: han var ännu mer trött! Så han sov i princip fram till för en timme sen, haha. Jobbigt detdära!
 
Idag köpte vi dessutom en bitring till honom. Han gillar att "bita" på våra fingrar och gärna på nappen också. Men jag håller alla tummar och tår att tänderna inte kommer rikrigt än. ONT skulle de göra då!
 
P♥L Kasper o Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0