Panik.

Ni som känner mig (någorlunda) väl veta att dt finns två saker som jag hatar lite mer än allt annat. Två saker som ger mig rysningar bara jag tänker på det. Vet ni vilka jag menar? 
 
1. Fåglar
2. Hårstrån
 

Just nu tappar jag mer hår än jag någonsin gjort innan och det ger mig panik ! Det är hårstrån, från mig, överallt ! Det brukar bli så, när man fått barn, att man tappar mycket hår efter någon månad. Och nu har jag kommit till den fasen. Det gör mig som sagt galen. I sängen, på mina kläder, i Kaspers händer, på golvet GAAAAAH! Innan duschen, i duschen o efter duschen känns det som att jag tappar halva kalufsen, varje dag ! ;( 
 
Idag blir Älskade Kasper 5månader ! Jag känner mig som en gammal tant när jag säger det, men Gud vad tiden går fort ! Vi ska fira denna femmånadersdag med loppis och Mellofinal! Och om en månad är det dags att börja äta lite mat för Kasper ;) Spännande ! 
 
Nyfödd
 
Fem månader ! ♥


Kommentarer
Emma-Matilda

Hoppas du får en supermysig 5månadersdag söta Kasper! /Klara 😘

Svar: Det hade jag!/Kasper :)
Josefine Broberg

2013-03-09 @ 09:17:01
URL: http://www.emmamatilda.se
Frida

Åh grattis till Kasper :) !! Vad kul med loppis, vart ska ni då för nånstans :) ?

Svar: Det var barnloppis här i Knislinge :)
Josefine Broberg

2013-03-09 @ 11:54:06
Ida A

FÅGLAR! ISCH!

Svar: Ohyes!
Josefine Broberg

2013-03-10 @ 05:17:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0