Min lilla älskling .

Igår fyllde han hela 3månader och han börjar bli stor. Är han på bra humör så skrattar ha så fort man pratar med honom, man bara ser hur hela hans ansikte blir ett stort leende och ögonen tindrar. Han kommer bara bli sötare och sötare dessutom, om jag har rätt ! I mina ögon kommer det uju aldrig finnas någon finare än honom ! 
 
Eftersomhan blev tre månader igår så var det dags för vaccionation idag, och jag bävade lite för det. Jag är inte nålrädd själv, men jag vill inte att han ska behöva ha ont. Aldrig någonsin helst ! Och Oj vad han skrek. Först fick han en spruta i höger ben, och sen en i vänster. Dessutom så sved de andra till riktigt rejält, sa vår BVC-tant. Jag hade hellre tagit tio sprutor själv, men å andra sidan vill jag inte att han ska få de hemska sjukdomarna som han nu blir skyddad mot. Pest eller kolera. 
 
I eftemiddag har han mest sovit och inte ätit riktigt lika mycket som vanligt, han är också väldigt varm. Men jag har fått veta att feber i sig inte är farligt. Men alvedonen ligger här bredvid mig om han skulle må sämre inatt! För det vill jag inte. Två månader till och sen är det en likadan vaccination till. Pii. 
 
Förresten så vägde han 5290g och var 58cm lång. Han växer så det knakar ! 
 
P♥L Kasper o Josefine 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0