School.

Det är sjukt roligt att vara i skolan om man tänker på människorna där. Men å andra sidan dör jag lite av tristess när vi får sitta o lyssna på en norsk, jag vet inte vad. 
 
Dagen i punktform (ej i kronologisk ordning):
 
*Stammning
*Kineser
*Risgrynsgröt ♥
*Choklad
*Skrattanfall
*Läsning av norsk berättelse på toalett
*Skrattanfall, igen
*Sockerkicksdippar
*Namnförslag
 
En bra dag, men Gud vad jag blir trött direkt nu. Usch, borde börja med middagslur. Som på gamla goa tiden. En siesta helt enkelt. Imorgon blir det grupparbete, god mat och något mer som jag redan glömt ;) 
 
P♥L Josefine 
 
(Kanske dags för ny magbild, vad säger ni...? ;)   )


Kommentarer
Ida

Hur går det med namnen? Har du några favoriter? :)
(ps Elias! )

Svar: De ändras lite från dag till dag ;-) men Alma och Ella . Och Elias och Oliver :-)
Josefine Broberg

2012-09-18 @ 22:08:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0