Så in i helvetes trött.

Jag skriver från mobilen. Skyller på de om inlägget blir konstigt. 
 
Jag är så trött nu. Trött på att det enda mamma gör är att gnälla. Trött på att hon verkar tro att jag o Fille, pappa också dessutom, ska göra allt här hemma. Jag lagar mat, städar toaletter, dammsuger och hänger upp tvätt. Idag har jag bara tagit de lugnt sen jag kom hem från Ida, Fille också. När hon o pappa kommer hem skäller hon ut oss de första hon gör för att vi inte gjort något här hemma. Jag vet att vi ska hjälpa till här hemma. Men är det verkligen meningen att vi ska göra mer än mamma och pappa? En sån här dag vill jag bara sticka från allt. Var kan jag ta vägen? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0