Rött nagellack.

Jag hoppas att mamma blir glad när hon kommer hem. Jag har varit duktig och städat i ordning lite i källaren. Ni anar inte vilken röra det är där nere. Vi hade tydligen mycket grejor i det rummer som ska bli mitt. Och de grejorna kunde ju inte stå där inne nu när vi skulle spckla, putsa, slipa, tapetsera o lägga golv. Sen dammsög jag där nere. Jag tog även trappen och mellanvåningen. 
 
Har också tagit lite kort på saker som ska ut på blocket. Ingen som är sugen på en sängram, för en dubbelsäng (har två stycken olika), en spegel eller en tvåsitssoffa? Bra priser, vi vill bara bli av med allt!

Nu är säsongens första brasa tänd och det är så sjukt mysigt! Älskar när det smattrar på fönsterna och brasan värmer! 
 
Ska strax ner till bm och får höra ett litet hjärta picka. Tycker lite synd om mig själv eftersom jag har lite ont i ryggen så det kan jag ju beklaga mig över också ;) 
 
P♥L Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0