Proud !

Jag är ganska stolt. Trots att jag känner mig stor och klumpig så lyckades jag idag att: RAKA BENEN! Jag känner mig som en ny människa. Det är underbart :) Jag har haft litet minispa här hemma. Pedikyr och manikyr samt då rakning av ben ;) Det enda jag skulle vilja ha nu är lite massage. Har nämligen väldigt ont i ryggen. 
 
Skolan förvirrar mig. Jag vet inte hur jag ska göra. Att gå där nu, inte kunna tenta av något och beställa böcker som jag inte ens kanske behöver sen. Samt få studielån, vilket kan skapa problem inför näe jag ska plugga sen känns ju ganska onödigt. Men samtidigt trivs jag väldigt bra med de jag går med och jag vet hur tråkigt det känns att bara gå hemma. Jag känner mig bara överflödig och uttråkad. Alltså problem, problem.
En annan förvirring är när jag ska börja igen. Lärarutbildningen verkar börja igen nu till våren, men bara för det behöver inte de betyda att den startar nästa vår, alltså våren 2014, vilket i så fall skapar problem. Jag vill inte börja i september nästa år, då har lilla bebben inte ens hunnit fylla ett år. Och nejj, det går INTE för sig ! 
 
Vad hade ni gjort!? Usch. Hard hard.
 
En annan sak. Gillar ni tonfisk? Gillar ni pasta? I så fall har jag ett sjukt mumsigt recept som jag tänkte skriva här.. Det ser inte så gott ut men smakar gudomligt och är väldigt lätt att göra.. Så vill ni ha receptet? 
 
Puss på er !
 
P♥L Josefine
 
 
TULV. (Ett internt skämt..)


Kommentarer
Martina

Skriv gääääärna ut receptet! :-)

Svar: Kanske.. ;) Gör de innan jag lägger mig !
Josefine Broberg

2012-09-11 @ 21:22:44
Ida

Är det, det receptet vi lagade i Huddinge? :) <3

Svar: Ja ! (: <3
Josefine Broberg

2012-09-11 @ 21:25:41
Amanda

RECEPT! och angående utbildningen så skulle jag inte vilja stressa med något som kanske inte leder någonstans. detta låter lite hårt men vad ger det dig om du inte får tenta av något? men är det kul så är det kul och det är alltid bra att ha kul! Puss!

Svar: Mm I know.. Och att inte veta säkert om jag får studiebidraget sen är Inte bra. Mycket att tänka på :/ <3
Josefine Broberg

2012-09-11 @ 22:13:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0