Ni vet..

När man har såndär ryckning i ögat..? Det liksom är någon muskel runt ögat som bara dampar loss? Jag har så på mitt vänstra öga just nu och jag känner för att ta en kniv och bara kötta in! FYFAN! 
 
I eftermiddag ska jag till barnomorskan :) Det är alltid kul faktiskt ! Prata bebis gillar jag ♥. Och ikväll kommer Ina ! Det ska bli kul och vi ska till Café Annorlunda imorgon. Jippie ! ;) 
 
Nästa helg är det fullt opp (haha). Pubrunda med klassen, eventuellt tjejmiddag, farmors "fest" också ska jag ju givetvis träffa Ida en stund som kommer hem över helgen ! 
 
Helgen därefter är det den årliga äppelmarknaden i Kivik, mys ! (: Och sen kan jag nog verkligen börja räkna ner för bebis ankomst ! Åh, vad jag längtar! 
 
Nu ska jag samla ihop lite fina bilder som jag ska skicka till Julia, hon ska nämligen göra om min blogg lite. Förnyelse skadar aldrig !! 
 
P♥L Josefine


Kommentarer
Ida

Cassi har också ryckningar i ögat! :O fast högra ;)

Svar: Haha XD
Josefine Broberg

2012-09-16 @ 01:49:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0