Mest för mig själv.

Var hos Barnmorskan idag.
Jag är i vecka 36 (35+1).
Blodtrycker var 130/70, vilket är bra.
Hb var 128 och fosterljud 136. Sf-måttet låg på 35cm .
 
Men, de var osäkra på om lilla bebben ligger med huvudet eller rumpan neråt. Jag som trodde att det började bli dags nu och att huvudet var fixerat. Ska tillbaka dit redan nästa vecka så ska hon kolla igen. Är hon fortfarande osäker då så blir det ett ultraljud. Håll tummarna för att vi slipper de :) Förövrigt tror jag att min lilla ischiasnerv har kommit i kläm. AAAJ säger jag bara. Blir nog bara denna veckan i skolan också sen får det vara nog,
VILA, det är vad jag kommer göra fram tills det är dags sen. Åhja, skönt. 
 
P♥L Josefine 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0