Fy fan i helvetes jävlar.

idag är jag på dåligt humör. Jag har ont på magen. Känns som att någon håller i mitt skinn från varsitt håll o drar allt vad han/hon kan. Det gör så satans ont och det finns inget jag kan göra. Dessutom har jag (tror jag) börjat få foglossning. Har ont i svanskotan, bland annat. Speciellt när jag har suttit länge. Mina ben är svullna och jag känner mig som en flodhäst och jag har halsbränna. 
 
Var vänliga och framför era tröstande ord nedan. 
 
Tur att det snart är helg. Ska sova som en JÄVLA gris då.
 


Kommentarer
Elli-

Hihih, vi får väl se till att ses någon dag framöver sen:D

Svar: Gärna ! :) Var passar bäst? Hässleholm? :)
Josefine Broberg

2012-09-07 @ 08:51:00
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se
Jenna

Du får trösta dig med att du får ut något helt underbart av dessa krämpor :-)

Svar: Ja det är sant (:
Josefine Broberg

2012-09-07 @ 08:59:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0