Funderar .

Ja, sitter och funderar lite över vad jag ska göra. Uppgifterna idag är: Tvätta litegranna (har precis startat en maskin), skriva en inlämning till skolan (första och sista) samt att dammsuga och torka golvet i mitt nya rum. Och kanske gå en liten promenad. Men Inget känns lockande. Märkligt va? Så vad ska jag börja med egentligen..? Kan ju börja med att hänga upp tvätten som var klar när jag vaknade. 
 
Lite skit jag vill få ur mig. En telefonförsäljare ringde och väckte mig två (!!) gånger i morse. Samma jävla idiot var det och jag ringde förra veckan och spärrade (NIX) och ändå ringer de jävlarna. De frågar efter pappa. Och ja HAN JOBBAR KLOCKAN ÅTTA PÅ MORGONEN! IDIOTER. 
En annan sak: Jag är så sjukt jävla äckligt svullen överallt. Men mest händerna och föttera. Det är inte bekvämt alls och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Stackars mig. Snyft. 
 
I helgen är det äppelmarknad. Det innebär sova i husvagnen, pizza, kilovis med äpplen och päron och massa myg. Jag längtar! 
 
P♥L Josefine 
 
 
Äppelmarknaden -06


Kommentarer
Amanda

Söt bild!

Svar: Åh, tack ! ;)
Josefine Broberg

2012-09-27 @ 21:16:22
Frida

Åh äppelmarknaden låter mysigt =) Angående dina svullna lemmar (haha gillar det ordet) så kan det hjälpa att äta mindre salt (ex. mindre snabbmat), vila mycket med fötterna ovanför höfterna (ingen akrobatik, mer att du lägger fötterna på bordet till exempel :P ) och inte sitta med benen i kors! Dessutom kan lätt massage hjälpa :) Läste något om att man kan ta och linda benen med mörkgröna kålblad (kylskåpskalla, avtorkade från smuts) som ska suga ut lite av vätskan. Hihi lycka till :P

Svar: Haha gud vad jag skrattade när jag läste de!
Josefine Broberg

2012-09-27 @ 23:18:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0