En sån dag..

Idag är en såndär dag som jag inte gillar. Den började bra med en rejäl sovmorgon. Men nu tycker jag mest synd om mig själv, mår illa och är allmänt uttråkad! Jag tycker det känns jobbigt med skolan. Det är inget som jag ser fram emot att gå till och jag vill bara att dessa veckorna ska gå snabbt. Allt är så luddigt och jag vet inte ens om jag ska beställa alla böcker nu!? 
 
Har mejlat SYON som inte har svarat. Behöver ju prata med honom/henne om hur jag ska göra. Kommer förhoppnigsvis kännas bättre efter det men just nu, nej usch. Jag är inte alls motiverad och har bara en massa annat i huvudet. Vill ha lilla bebisen här nu.. Jag skulle faktiskt inte klagat om du tittat ut lite tidigare än beräknat, så länge du är frisk och mår bra. Jag längtar efter dig och att få bli mamma!


Kommentarer
Frida

Förstår dig, måste vara sjukt svårt att fokusera på skolan när man har något väldigt mycket mer spännande som väntar.. :-)

Svar: Ja, jag är så himla otålig nu även om det är drygt en månad kvar !
Josefine Broberg

2012-09-09 @ 15:25:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0