En intressant sak.

Innan hela denna cirkusen drog igång (=du ska bli MAMMA!!) så beställde jag en premeration på tidningen Cosmopolitan. Jag har alltid varit lite besatt av att köpa o läsa tidningar. Men gud vad jag ångrar mig nu. Det är ju sjukt ointressanta o ytliga saker som står i den tidningen! Såhär lyder rubrikerna på tidningen jag fick idag:
 
-ÅNGANDE HETT Läsarna: Sexet vi aldrig glömmer (Helt ärligt, I don´t give a shit... )
-SEXPACK? JA TACK! Supereffektiva magträningen (mm visst.. Upplägget lär ju va: Träna fem minuter om dagen i två veckor:få ett sexpack. Verkligheten: Simma 2timmar 6gånger i veckan och va glad om du slipper valkarna på magen..)
-SOV BORT ALLA DINA PROBLEM (Man kan ju för fan inte sova hela livet, jag menar att man har problem Alltid)
-COSMO♥SKOR  59höstfavoriter+stor jeansguide (Jag köper väl för fan vilka jeans jag vill. Inte Tigerjeans för 26709:-)
 
Nej de var verkligen att kasta pengarna i sjön. Men det är kanske någon annan som vill få dem efter att jag "läst" dem? 
 
P♥L Josefine


Kommentarer
Frida

Hahaha xD Jag faller alltid för rubrikerna, köper tidningen, och inser sedan samma sak som du :P Sjukligt ytliga och ointressanta artiklar :D Men men!

Svar: Ja.. Vill man ytlig en stund så kanske det ändå är värt de ;)
Josefine Broberg

2012-09-08 @ 02:47:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0