Det blir bättre.

Ja, humöret jag hade igår var ju inte att leka med. Fan vilken dålig kväll. Kraschad dator, en sur mamma, en ond rygg o en massa annat. Datorn är jag fortfarande förbannad över. Jag har inte råd med en ny men klarar mig inte utan heller. Filles kompis ska kolla på den o sen ifall den går o rädda. Får la hålla tummarna. Ja, alltså jag skriver från Filles datorn eftersom min dator inte ens går igång. Isch. 
 
Igår kände jag också att jag är trött på människor som låtsas bry sig. Man läser ibland om att man ska rensa ur bland ens vänner, och det kanske är dags nu!? Folk som säger: Jo men det är klart vi Måste träffas, jag hör av mig! Och sen rinner det bara ut i sanden. Det är klart att man inte bara ska förlita sig på att den andra hör av sig, men om man har hört av sig innan så tycker jag det får vara nog. Så några människor i mitt liv får nog försvinna. 
 
Dock så har jag ju träffat nya människor som kan fylla upp. Att börja skolan har ju varit rörigt, men det är så himla roligt att träffa nytt folk! Och jag hoppas verkligen, att trots att jag inte går tillsammans med klassen, så kan jag hålla kontakten med er ! Vill liksom inget annat, och ni kan få mysa med bebis när hen kommer. Deal!?
 
Nu ska jag ut och klippa gräsmattan, duktigt va!? 
 
P♥L Josefine


Kommentarer
Anonym

Klart!! :))

Svar: (y)
Josefine Broberg

2012-09-17 @ 10:04:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0