Denna helgen .

Då var denna helgen snart över och jag är trött som en gris ! Ina har varit här och vi har varit på Österlen, stens huvud och Café annorlunda bland annat ! Nu är jag så sleten så jag vet inte var jag ska ta vägen. 
 
Skolan imorgon lockar inte alls, och helst hade jag stannat hemma, men det är tråkigt det också. Bebis, kom ut nu!? 
 
Igår köpte jag täcke+kudde till spjälsängen och endast kudde till vagnen. Plus ett påslakan med barbapappa. Me like! Idag köpte jag en sån där liten handduk med huva, som lilla bebben kan ha när h*n badat. Det jag behöver nu är lite grejor till mig själv och sen där liten söt sak att hänga i vagnen så den lilla har något att titta på. Plus att jag nog behöver någon mer filt ! 
 
Förresten. Vad tror ni. Flicka eller pojke? 
Jag har ju bf 21oktober. Men tror ni att h*n kommer före, på datumet eller efter? Kan vara kul o veta (: 
 
 
P♥L Josefine 


Kommentarer
Maria

Jag tror att man får en liten grej som man kan hänga i vagn eller bilbarnstol på BB i den väskan med massa gratis grejor :o)

Svar: Okej (: Men jag hoppas ju på att någon köper en söt liten sak till mig. Med typ Pingu eller något ;)
Josefine Broberg

2012-09-16 @ 19:23:48
Evita

Jag tror de blir en pojke, men hoppas på en flicka ;) Den 23 okt känner jag på mig att den kommer titta ut! <3

Svar: Jag tror också det blir en pojke :) <3
Josefine Broberg

2012-09-17 @ 13:15:32
Amanda

Jag tror bebisen håller tiden, det är ju ditt barn! Och vad fin bloggen är, sköna färger att läsa på!

Svar: Haha det var en komplimang ;) Åh, tack! Julia har fixat den till mig :)
Josefine Broberg

2012-09-17 @ 15:06:06
Ebba

Jag tror och hoppas på en liten flicka :) och hoppas att bebisen kommer den 21 oktober då h*n kommer fylla år samma dag som Pollie ;)

Svar: Haha ja då kan de ha födelsedagskalas tillsammans ;)
Josefine Broberg

2012-09-17 @ 16:50:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0