Välkommen min älskling !

Som de flesta vet så är han här. Min Älskade Son! Jag är Mamma! Och det känns helt sjukt :) Men mest av allt känns det underbart.. ! Han är, utan tvekan det bästa som har hänt mig någonsin. Jag har hört många säga att man inte kan förstå hur mycket man kan älska någon innan man får barn. Och det är helt sant! Från första stunden var han älskad. Sen har kärleken till honom växt för varje dag . 
 
Du har bara varit hos mig i drygt fyra dygn. Men jag är säker på att du är det bästa som har hänt mig och jag kommer alltid att älska dig! ♥
 

Jag tror det är många som är Nyfikna på vad min lilla krabat ska heta. Och det har jag bestämt nu, efter lite velande ;) Det blir en liten Kasper Stefan Philip Broberg ! 
 
Älskade, underbara du ♥
 

P♥L Josefine 


Kommentarer
Amanda

Jättefint namn!

2012-10-14 @ 16:42:20
Anonym

Grattis, gud vilket fint namn och vad söt han är

Svar: Tack !
Josefine Broberg

2012-10-15 @ 17:44:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0