Stödstrumpor är sexigt.

Ojoj, mina ben svullnar mer för varje dag som går! Det är sjukt, när jag reser mig upp känns det som små bollar under fötterna som gör att jag inte kan gå ordentligt. Lösning!? Jo, idag köpte jag faktiskt stödstrumpor på Apoteket. Har haft de på i typ en halvtimme och det känns faktiskt väldigt bra. Men det är inte något jag kommer flasha för folk om man säger så... Jag känner mig som en tant när jag har dempå mig. 
 
Jag blir lite orolig ibland. Över massa olika saker såklart, men en specifik sak dyker upp titt som tätt. Vilka kommer vara mina riktiga vänner när bebis kommer? Vilka kommer vilja träffa Mig och inte bara det lilla underverket? Jag är rädd att människor kommer komma hit en gång eller inte ens det, men ändå säga sig vara en bra vän. För jag bryr mig inte om presenter o sånt, jag kommer nog vilja ha sällskap. Något annorlunda i vardagen liksom. Vilka kommer finnas där? Jag hoppas det kommer finnas människor som bryr sig på riktigt och som inte bara kommer försvinna. För det känns viktigt för mig. 
 
P♥L Josefine 


Kommentarer
Frida

Hahhah jag tänkte på stödstrumpor men vågade inte riktigt föreslå det xD

Svar: Nästan hellre stödstrumpor än kålblad ;)
Josefine Broberg

2012-10-01 @ 21:25:19
Frida

hahaha jo kanske det ja ^^ (A)

2012-10-01 @ 22:58:13
Julia

Jag lovar att jag ska hälsa på så ofta jag kan, annars får du och bebis åka ner till holland och hälsa på :D

Svar: Haha jadu, en tripp till Holland då och då. Varför inte? (:
Josefine Broberg

2012-10-02 @ 22:18:58
URL: http://flygandeelefant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0