Rädd.

Jag blir lite rädd över att tiden går alldeles för fort. Imorgon har vi varit hemma en vecka från BB och det känns sjukt. På ett sätt känns det som vi har varit hemma för alltid, jag o Kasper. Men å andra sidan känns det som att det var igår han föddes ! 
 
 
Han är nog den mest harmoniska lilla bebis jag har stött på . Han är väl lik sin Mor o Mormor (xD). Och dessutom är han min. Denna kombo ---> Ovillkorlig kärlek. Jag älskar faktiskt honom även när han skriker ;) Haha. 
 
Nu ska vi äta gästlåda. Det ska bli mums. Ska förresten ge er receptet på en jättegod soppa som vi åt i veckan! MUMS.
 
P♥L Kasper och Josefine 
 
P.S Han hade gått upp 145gram sen vi skrevs ut från BB, så nu väger han 2375g. Han fick ett MVG. Mamma däremot går ner i vikt o de gillar vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0