No 1

Nu har jag fått min dator. Vit och fin är den! Och den har väldigt fina tangenter, haha. Men jag blir lite förvirrad över hur jag ska göra med att ha laddaren i eller inte... Men men, det löser sig väl! Jag har jag någon slags återställningskopia på cd-skivor och jag ska installera ett virusskydd. Vad mer behöver jag tänkapå? Kan inte så mycket om detta som ni märker... 
 
Imorgon ska jag som sagt baka. Och det känns najs för det gillar jag, också kan man provsmaka om man känner för det ;) Kolasnitt är ju för jäkla gtt, fast sockerbullarna är de allra godaste! MUMS. MEN det är så tråkigt att diska, haha. Så om någon vill vara social imorrn, och samtidigt göra lite nytta, kom hit o diska då! Synd Ida att inte du bor närmre, du är den bäste diskaren jag känner ;) Och det är något du får lära ditt gudbarn också. Att diska som en Gud (/Gudinna!). 
 
Har lite kvalitetstid att ta igen med min dator nu, haha.. Men nu när jag vant mig av med den kan jag inte komma ihåg vad jag höll på med i alla dessa timmar. Läste bloggar, kollade facebook.. O sen då ? Äh, jag kommer nog på det :)
 
P♥L Josefine 
 
 
 


Kommentarer
Ida A

Jag lovar att jag ska lära ut det hemliga tricket till mitt underbara gudbarn. ;) då kan vi två ha många härliga diskstunder medans mamma kopplar av ;)

Svar: Åh, låter Lovely ! ;)
Josefine Broberg

2012-10-06 @ 22:11:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0