Next Friday!

Ja, på fredag ska mor o far iväg och jag vill hitta på något mysigt. Är det någon som är på? Filmkväll, spelkväll, snackaskitsnackkväll eller vad som helst! Vi kan vara här och jag vill att ni anmäler er frivilligt här. Först till kvarn ;) Så lägg en kommentar om ni vill umgås med denne Josefine, som bara kommer finnas ett par tre veckor till för sen blir hon MAMMA JOSEFINE. 
 
Rummet är klart kan man säga. Bara lite ström som ska dras ;) Mattor köpte jag o mamma idag, samt blommor och krukor. Spjälsängen var vi också och hämtade idag (Tack!!), så nu ska den bäddas o sen är det bara min säng som ska bäddas där nere också ;) Också ska tvn flyttas ner. Åh, mitt eget lilla krypin för mig och bebis. Längtar IHJÄL mig . Jag ska fixa med sängen också, sen lovar jag att ni ska få bild ! Det är så fint o mysigt där så jag kommer nog bara lämna källaren för toabesök sen ;) 
 
Ja, men då är alltså er uppgift att Paxa mig inför nästa fredag. Må bäste man/kvinna komma först. 
 
P♥L Josefine 


Kommentarer
Camilla

Det blev en lite annorlunda fredagskväll än vad du tänkt dej ;). Massor av grattis från oss i Stoby <3

2012-10-12 @ 18:30:19
Ida A

Väntar med spänd förtjusat på lite bilder:)

2012-10-13 @ 13:37:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0