Lagom sleten.

Ikväll är det ju kalas för min broder. Och rummet i källaren är i princip klart. Det som ska in i rummet är saker som vi inte har än. Spjälsängen ska jag nog hämta imorgon , och matta vettifasen när det ska fixas. Men de kommer. Det är väldigt fint där! :) Jag får nog ta en bild o lägga upp. Eller? :) 
 
Jag ligger o tar igen mig lite, blir så trött av allt nu. Har dammsugit mellanplanet o det känns som att jag har dammsugit det minst tre gånger. Ont lite överallt, foglossning o svullna ben. Men nu är ju min bebis stor som en MANGOLD, så nu kan h*n snart titta ut. Jag blev chockad när jag kollade appen och det stod stor som en mangold. Det är en jävla grönsak som ser ut som en rabarber. Fixar en bild till er. Jag hoppas att jag inte krystar ut en bebis som ser ut som en jävla grönsak. Man får ju konstiga bilder ihuvuder, jäkla app. 
 
Dagens i-landsproblem är vad jag ska ha på mig i eftermiddag. Får köra på favoriten ; Långt Gina-tricor linne o stödstrumpor. Schmexigt.
 
P♥L Josefine 
 
 
 


Kommentarer
Frida

Hahah det var en jävla konstig jämförelse det ja xD Mangold?! Men om bebisen (god forbid) är lika smal så lär ju förlossningen bli lätt iaf hahah xD

Svar: Jap precis ! Man kan ju hoppas ;) Haha. Nej men helt sjuk jämförelse. Apelsin, visst! Melon, visst! Men Mangold, NEJ! Han fyller år på tisdag, ska komma ihåg o hälsa då ;)
Josefine Broberg

2012-10-07 @ 14:00:08
Frida

Grattis till Filip förresten! Vet inte om det är idag han fyller år, men gratta iaf :D <3

2012-10-07 @ 16:45:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0