Helt lugnt !

Nu kan jag vara lugn. Bebisen är Definitivt fixerad ! Alltså, h*n kan komma när som helst. OCh ska jag säga vad jag tycker? Jag tycker att lilla Bebisen kan stanna i en och en halv vecka, och sen kan den lille sötnosen titta ut. Filler fyller nämligen år om en vecka, så då passar det ju inte. Men Runt den 16-17e kanske? Kom nyss på att farfar fyller år den 14(Och Frida!) Och min lilla bebis ska ha en helt Egen födelsedag tycker jag ! Så, jag satsar på den 16e typ. Låter det bra? :) (Får inget svar från magen...) 
 
Idag har jag varit huslig. Dammsugat, bakat bröd och äppelkaka samt gjort soppa. Mums! Jag eldade också i kaminen men kom på att det blev alldeles för varmt, så jag Dödade elden långsamt !! Tyckte den förtjänade det. 
Jag saknar mina vänner i skolan ! Kom hit o hälsa på ! 
 
P L Josefine 


Kommentarer
Frida

Vad skönt att höra! Då slipper du oroa dig för det =) Jag tycker den 16e passar utmärkt så du kan hälsa bebisen det :D Vill du hitta på något nån dag snart? Orkar du typ fika i stan eller hur pass jobbigt är allt nu? :) Bara så jag förstår vad jag kan föreslå :P

Svar: Haha ;) ja en fika i stan skulle passa ! Eller lunch :)
Josefine Broberg

2012-10-03 @ 08:20:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0