Dålig stil.

Ja, jag har varit väldigt dålig på att uppdatera. Men jag gosar hellre med Kasper än skriver bloggnlägg, det är sanningen! ;) Lite uppdatering? Det har varit fullt upp i helgen. Lördag: Ikea, i Älmhult för sista gången. Snyft. Söndag: "Kalas" för morfar, typ en o en halv månad för sen ;) Måndag: Var vi inne i stan, vi Fotade till "Hej världen" (Kristianstadbladet). Åt på Rosegarden och sen körde vi till Hässehåla där min bror hade körlektion. Jag, mamma o Kasper passade på att hälsa på på pappas jobb. På kvällen hade Kasper extrem magknip. Isch vad hemskt det var!
 
 
Vi har haft en del besök också, vilket är väligt mysigt :)
 
P♥L Kasper och Josefine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0