BVC.

I eftermiddag sk vi till Bvc, jag är lite nervös. Jag vill ju få bekräftat att amningen funkar o att han går upp i vikt som han ska ! Prövningen är kanske egentligen att gå dit o hem ;) Det tar ju ändå typ 20minuter o mycket kan hända i en enveckorgammal bebis liv på 20 minuter. Ett exempel är i förrgår, bytte blöja tre gånger inom loppet av 15 minuter ;) Haha.
 
Ska fråga om jag kan få börja med napp på honom. Han låg hela natten o sög på mitt lillfinger och om det ska fortsätta så kommer mitt lillfinger att smälta bort ;) Jag uppdaterar er senare om hur det hela gick. Men han trivs i vagnen i alla fall för den invigde vi igår, jag o hans mormor ;)
 
P♥L Kasper o Josefine


Kommentarer
Ida A

På lördag vill Kasper kanske åka en liten runda i vagnen med tant Ida ;)

Svar: Det vill han säkert ! :)
Josefine Broberg

2012-10-17 @ 15:23:33
Ida A

Hur gick det på BVC:n förresten? :)

Svar: +145 gram sen vi skrevs ut från BB i fredags :) Så han vägde 2375g!
Josefine Broberg

2012-10-17 @ 21:59:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0