Besök .

Idag hade vi besök av Nelly ! Vi åt frukost tillsammans (Brieost ♥) och drack te och pratade. Det var mysigt!

För övrigt tror jag den första riktiga höstdagen är här! Det är kallt, soligt och otroligt fint ute..! Och jag är allmänt glad. Varför!? Jo därför att det snart är helg på riktigt . På söndag ska vi till min mormor o morfar och nästa vecka är det höstlov. Höstlov innebär: En ledig mamma + en ledig bror. Mor min är dessutom ledig veckan efter höstlovet också, vilket känns lovely. Lite sällskap och vi kan säkert hitta på en hel del mysiga saker! Jag tycker ju dessutom om att umgås, att inte vara själv. Skulle någon kalla mig ensamvarg så skulle personen i fråga inte känna mig särskilt väl, visst? 
 
Nej nu ska jag mysa lite med min lilla Groda. Sen ska vi nog ut på en promenad! Ikväll vankas hamburgare och klyftpotatis. Mums! 
 
P♥L Kasper och Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0