Bada!

Igår var det så dags. Premiärbadet för älsklingen ! Han var så söt, fick en chock när han kände vattnet men när han väl var nere i vattnet så verkade han tycka att det var riktigt mysigt :) Tror han kommer få bada en gång i veckan i alla fall. Så det blir en liten simmare av honom ;) 
 
Om en timme ska jag gå ner till farmor o farfar o äta lunch! Plutten verkar gilla vagnen så det kommer vara uppskattat! Han tog nappen igår också förresten, så nu slipper mitt lillfinger lida ;) Inatt låg Kasper på min mage hela natten, men jag klagar inte (så länge han inte kräker ;)   ) Bjuder på två bilder också!
 
P♥L Kasper o Josefine 
 
 
Usch, stark blixt.


Kommentarer
Frida

Hihi vad skönt att det gick bra :)

Svar: Jaa ;)
Josefine Broberg

2012-10-19 @ 15:10:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0