36 minuter.

Omvi alltså väntar i 36minuter till så går jag in i vecka 38 innan jag somnar. Det skulle ju sitta fint eller hur !? ;) Då skulle jag också få se vilken frukt min bebis är nu. I veka 37 har den nämligen varit en crenshaw-melon (!?). Vad gissar vi på nu? Ananas och honungsmelon har den redan varit, så kanske en vattenmelon nu kanske? Känns nästan så nämligen ;) 
 
Imorgon är det kalas. Det ska bli kul :) Oh på söndag börjar Solsidan !! Förhoppningsvis blir vi lite mer klara med mitt rum i källaren då också. 
 
Nu ska jag hålla mig vaken i en dryg halvtimme till, läsa vilken frukt o sen nana.
 
P♥L Josefine


Kommentarer
Frida

Yay vad kul :D Så nu är du i v. 38 ;) Hihi, kom ut nu bebisen! Eller visst ja, vänta pyttelite till så ditt rum blir klart o du får en egen födelsedag. Hälsa hen det Josefine <3 :P

Svar: Haha precis ;) när rummet är klart kan jag ploppa :D gick
Josefine Broberg

2012-10-06 @ 06:39:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0