Spa

Idag har vi haft Spa. Både mamma och son ;) Vi började med Kasper. Det gick till ungefär såhär: 
 
- Mamma tappade upp ett lagom varmt bad med olja i. För övrigt luktar oljan underbart! 
-Kasper plaskade runt i vattnet (kan lite överdrivet, men men ... ) . Dessutom en lång stund för att vara Kasper!
-Upp ur bdet, på med "badrocken"
-Lite gos på skötbordet.
-På med en blöja. Bajs i blöjan. Av med blöjan. Kiss på mamma. Kräk på skötbordet.
-Massage med olja, Mysigt ! 
-På med pyjamas.. Därefter fortsätter myset hela kvällen ;) 
 
Mammas spa bestod av en dusch. En lååång dusch innehållande filning, skrubbning, shamponering och allt som hör till. Därefter smörjning av kroppen samt fötterna o händera ! Riktigt najs, 
 
Förresten. Jag och mamma har börjat gå ut och gå med varandra (innan var vi osociala och gick varsin runda..) Rundan är 5km lång. I fredags var första gången vi gick den. Igår gick vi den igen (med barnvagn är det extra Puh..) och idag gick vi den, jag med stavar. Vi räfsade dessutom löv igår. Och det börjar Verkligen kännas i mina armar! USCH haha. 
 
Vi har också invigt Babybjörn, bärselen och Kasper Älskar den! Det är skönt att ha två händer fria men ändå Kasper nära. Det är extremt mysigt ! Min älskade fina Son ♥
 
P♥L Kasper och Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0