Sorry ..

Ja har varit dålig på att uppdatera men jag vet inte alltid vad jag ska skriva om. Det känns lite som rundgång ibland, jag skriver om samma saker hela tiden liksom.. Men men. Jag skulle gärna veta vad ni vill att jag skriver om? Vad som är roligt för er att läsa om.. För de kan ju inte jag veta. Jag är ingen tankeläsare ;) 
 
Igår var jag och Kasper på fest! Haha. Dagen till ära hade han på sig den fina Jeansbodyn som jag köpte när jag fick reda på att han skulle komma :) Han kan nämligen ha kläder från Lindex i strl 56 nu. Wiie ;) Vi invigde också Babybjörnen igår, och det var en hit. Han sov gott i den ! :) 
 


Kommentarer
Frida

Så otroligt söt =) Jag tycker det är roligast att läsa om vad ni har gjort och sånt under dagen. Även om det kanske inte var något speciellt =)

Vill du hitta på något någon dag snart? Kram!

Svar: Okej! :) Kul att veta vad ni tycker.. Ja gärna :-D
Josefine Broberg

2012-11-17 @ 21:36:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0