Here we go again.

Japp, brunett Iam! Jag är nöjd, japp det är jag. Ni får gärna säga era åsikter också, för dem gör mig (oftast) glad! 
 
Kasper sover och äter och bajsar för fullt. Precis som vilken 26-dagar gammal människa som helst ;) Men det som gör honom speciell är att han är extra söt. Så är det, och det har jag bestämt. Är det någon annan som är av en annan åsikt så skiter jag totalt i denne ;) Tänkte göra en liten lista, typ imorgon, på saker som Kasper gillar och ogillar. Listan kommer inte vara så lång men den kan ju vara, i alla fall, lite rolig att läsa. 
 
Nu ska jag sluta babbla. Här kommer bilden. Säg vad ni tycker FÖRFAN! 
 
P♥L Kasper och Josefine 
 
 
 
 


Kommentarer
Tulvan

Jätte fint josse! Det klär dig :)

Svar: Haha jag kopplade inte Tulvan först xD Tack! :)
Josefine Broberg

2012-11-04 @ 18:41:33
frida

Jag gillar det! Ditt hår ser snyggt o fräscht ut :)

Svar: Tack !! :)
Josefine Broberg

2012-11-04 @ 19:07:27
Elina

Snyggt !

Svar: :)
Josefine Broberg

2012-11-04 @ 19:16:26
Elin kusin

De blev jätte fint ! Får man fråga vilken färg du hade ? Jag behöver med färga snart ;) <3

Svar: Det var nog L'oreal. Creme gloss heter den tror jag, intensivtoning. Färgen var mörkblond, köpte den på konsum ;)
Josefine Broberg

2012-11-04 @ 23:16:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0