Happy birthday.

Jag tänkte skriva att nu är jag 23, men då hade jag ljugit. Jag är nämligen bara 22 år ;) Någon mer än jag som liksom tjuvstartar .. Om någon frågar; Hur gammal är du? Så säger jag ofta ett år äldre än vad jag är , eftersom jag kommer fylla det senare under året... Haha. Roligt. 
 
I helgen var vi i Oderljunga för att fira min födelsedag. Där ligger nämligen ett "hotell", eller mer en kursgård. Vi kom dit vid halvfyra i lördags, då fick vi fika med massa hemmabakta kakor. Sjukt gott. Klockan sex var det dags för julbord ! Det bestod bland annat av:
 
-ca 15 olika sorters sill.
-fem olika sorters lax
-julskinka
-prinskorv
-köttbullar
-Jansson
-rökt korv
-ostar 
-chokladpudding
-äppelkaka
-chokladkaka
-ris a la malta
-klenäter
-mandelmusslor
-struvor
-julgodis
 
Och Allt var hemmagjort, fyfasiken vad gott det var! Mätt blev ju inte heller ;) Vi tog med oss kaffe och godis och satte oss i ett rum med fotöljer och tv och tittade på Så mycket bättre, innan vi däckade på våra rum.
 
Igår morse var det ju givetvis frukostbuffé, med Våfflor :D Mums. Sen åkte vi till mormor o morfar och fikade (för de behövde vi ju... )
 
Idag 'r det ju min födelsdag och vi chillar mest. Ska nog titta på en film snart ! Min födelsedagspresent från mamma o pappa fick jag ju i helgen så bara en present idag, och den var från mormor o morfar :) 
 
En liten detalj, i lördags fick jag på mig ett par jeans som jag Inte fick på mig för två veckor sen. Underbart, eftersom det var mina absoluta favvojeans. Hihi. Avslutar med en bild på ett leende som jag fick av Kasper i sömne(!!) häromdagen. Min älskade pojke, inte trodde jag att jag skulle vara mamma när jag fyllde 22!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Y

Grattis på din dag:-)

Svar: Tack !
Josefine Broberg

2012-11-26 @ 20:43:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0