Halvkass start.

Vi har inte haft så bra dag idag. Gnäll och skrik i princip hela förmiddan. Den har också innehållt:
 
*Kiss. Kasper lyckades kissa upp från blöjan, blötte ner hela Bamsebodyn + sin mamma.
*Havregrynsgröt till frukost. Och därmed en bränd tunga. Det är ju fan vad lång tid den ska ta på sig att svalna. Den hade kanske kokat för länge.. ? 
*Spyor i all oändlighet. Det verkar aldrig ta slut. Min lilla stackare.
*Höga decibel. Jag är glad att vi inte bor i lägenhet just nu för grannarna skulle definivt klaga när plutten har magknip. Stackare.
*Sjukt snabb dammsugning o ihopplockning.
 
Nu funderar jag på att ta en riktigt snabb dusch, för mitt linne är sjukt ofräsch och jag vill gärna ta en härlig dusch. Men vi får helt enkelt se om Herrn här tillåter detta! 
 
Hur långt innan ska man skicka ut inbjudningar till dop tycker ni ? 
 
P♥L Kasper o Josefine 


Kommentarer
LindaH

Vi skickade ut 1 månad innan, så hann folk ta ledigt om dem behövde. Ska han döpas nere i knislinge? Får ni den gamle prästen så boka upp lååång tid när ni ska träffas.. Sjukt drygt....

Svar: Jag ska nog skicka ut snart ! Har dock inte några gäster som behöver åka långt :) Ja i Knislinge. Du menar Staffan? Ja fick honom, men ville egentligen ha Fredrik så blev lite ledsen :( Du menar när man ska prata med honom om dopet.. ? Vad är det som tar tid då? haha. Tack för tipset ;)
Josefine Broberg

2012-11-12 @ 18:30:00
LindaH

Ja ni träffas ju en gång innan o går igenom allt. Jag trodde typ bara att man skulle kolla genom programmet och säga vilka faddrar man valt. Men han ville prata om allt annat plus läsa alla böner osv i programmet.. Tog nästan 1 timme innan vi kom där ifrån ;) när ska du döpa honom då?

Svar: Fy va drygt! Den 13e januari :)
Josefine Broberg

2012-11-12 @ 18:46:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0