En månad.

Igår blev plutten en hel månad! På ett sätt så känns det som att jag alltid har varit mamma till honom, förjag kan ju inte tänka mig ett liv utan hono nu. Inatt var han lite skrikik och mamma tog upp honom till dem, när hon precis hade gått ur mitt rum kände jag mig helt sjukt ensam. Det kändes så tomt utan Kasper, trots att han bara var en våning upp! Men det har ju inte gått en enda natt, på en månad, utan att han har legat bredvid mig. Och det gillar jag ! Egentligen kunde jag ju fortfarande varit gravid om det hade velat sig illa, man får ju gå över tiden med tre veckor här ;) Hihi. 
 
Nu ska jag gå och gosa med honom, bara för att han är Bäst ! 
 
P♥L Kasper och Josefine 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0