En vecka.

Tänkte säga hur det känns nu efter en vecka med LCHF ;) Lite positiva saker som jag har märkt under veckan:
 
1. Jag gillar ost, ost äter man nämligen hela tiden ;)
2. Fläskasvålar är fritt fram: 0% kolhydrater . Tur att jag Älskar det :)
3. Blomkålsris är lika gott som jasmineris, speciellt om man kombinerar det med jordnötssås ;D
4. Det är inte så svårt att anpassa sig om man bara vill !
 
Också lite negativa saker :
 
1. Man svettas som en gris i början, haha. Kan ha med värmen att göra men jag har svettats mer än normalt ;) (dock sägs det ju att det är för att ämnesomsättningen kommer igång, Me Like !)
2. Man är lite hungrig och sugen hela tiden i början.
3. Man kan lätt smaka o lukta illa i munnen. Isch.
 
 
På det stora hela känns det bra ! Får se vad vågen säger,får se om jag väger mig imorgon annars kanske jag väntar en vecka extra.
 
Imorrn är det dags för jobb, och jag börjar ju faktiskt inte förrän halv elva, det är najs. Däremot stänger jag o det gillar jag inte alls. Dessutom börjar ju Fille också jobba nu också så nu har jag någon att jävlas med. ! Mohaha.
 
P♥L Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0