Terapi

Okej, när jag slutar på mitt jobb, om ca 1 månad (eller 2) så ska mina kära händer få gå i terapi. Ni kan nog inte förstå hur utsatta mina stackars händer är! Jag smörjer dem kanske sex gånger om dagen. Ändå har jag torrsprickor i pekfingrarna. Otroligt! På tal om jobbet så har vi sjukt mycket att göra just nu, förra veckan jobbade jag minst 8.5 timmar om dagen ... Och i torsdags jobbade jag 9.5, PUH. Ibland är det synd om mig. Och jag hatar att städa Bäckströms, det är ett kontor som jag har VARJE tisdag. Det har jag haft i kanske 4-5månader nu. Stackars lilla mig, tyck synd om mig !!??


Kommentarer
Frida

Jag tycker jättesynd om dig :)

2012-02-08 @ 22:20:58
Josefine

Tack, snälla du ;)

2012-02-08 @ 22:40:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0