Snööö.

Gud vilken vinter det har blivit. Man kan också tro att min blogg har frusit till is, så är det nästan ! Jag har hunnit med lite sen jag skrev sist och också bestämt helt och hållet att sista helgen i Mars flyttar jag hem till Skåne. Kan vi inte ha någon slags välkommenhemJosefinegrej!? Snälla!! Jag har saknat er såå ! Det skulle vara mysigt :) Ida (Bertsdotter) har varit och hälsat på dessutom, vi tog, svindyra, modellbilder. De blev bra och ni ska få er ett smakprov ! Jag ska försöka att vara lite mer aktiv här, de två sista månderna i Stockholm...


Kommentarer
Frida

VälkommenhemJosefinegrej låter ju skitkul hahah :P Och de där jävla fotograferna vägrar sluta ringa mig, thnx a lot :P <3

2012-02-04 @ 17:45:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0