Svårt att sova.

Åh, vad jag hatar när man inte kan sova ! Två kvällar har det varit så nu! Jag sätter på en film eller serie och då brukar jag Alltid somna. Men inte nu. Ligger o snurrar runt, blir varm, törstig och hungrig. Igår fick jag till slut gå upp o ta lite nattamad, vid två! En banan, sen somnade jag efter en stund. Men vafan liksom. Jag vill ju passa på att sova mycket nu. Jag har liksom inga tider o passa för tillfället och då är det ju bra att sova eftersom det förmodligen inte kommer bli så mycket av den varan om två (!!) månader!
 
En annan sak. Jag har drabbats av en märklig grej . Alltid innan jag ska nysa så mår jag illa.. Tar ett tag o sen nyser jag och då går illamåendet över. Skumt va? Någon som varit med om liknande ? Haha.
 
Nu ska jag äta frukost. Dagens schema:
  • Frukost
  • Gå ut o gå en runda
  • Stryka lite
  • Baka morotskaka
  • Laga middag (pannbiff, mums!)
  • Ida o Evita kommer på fika :)
P♥L Josefine 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0