Stackars lilla mig.

Jag ligger faktiskt här och tycker lite synd om mig själv! Jag svettas något så sjukt mycket. Men eftersom jag är höggravid (! blir lika chockad varje gång jag kommer på det..) så är det tydligen normalt. Ämnesomsättningen ökar med omrking 20%=man svettas mer. Ja herregud, skulle gärna rulla mig i snö nu om det fanns någon. Men jag ska inte klaga. Vinter lär ju komma (och då kommer jag vara MAMMA!!) . Så det är bara till att hålla ut.
 
Imorgon ska jag hänga med Ida o Nelly. Vi ska åka en runda till Lund. Shopping hörde jag att någon sa (fast... jag ska bara köpa smågrejor, kläder har jag så de räcker o blir över om man säger så!). 
 
Natti. Puss puss på er! 
 
P♥L Josefine


Kommentarer
Elli-

Köpte en gravidyoga-dvd på Ullared. Googla bara så hittar du nog nånstans du kan köpa det:)

Svar: Okej :) Ibte riktigt likt mig med yoga, men försöka kan man alltid !
Josefine Broberg

2012-08-24 @ 09:48:34
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0