Mys .

Idag var jag och mamma på ultraljud ! Det var lite sjuk känsla faktiskt. Nu är det på riktigt och jag har en liten bild på min lilla bebis huvud, med en riktig liten uppåtnäsa ! Vill man se får man säga till så mmsar jag gärna ;) Jag har också köpt de första kläderna, Oh herregud. De är så små och söta att hag bara vill köpa allt. Men det ska ju gå att använda till både pojke o flicka, vet ju inte vad det blir än !
 
Jag längtar så sjukt mycket efter att få hålla den lille där inne. Jag har knappt vetat om hen (hahaha.. ) i två veckor o ändå känner jag såhär ! Jag tycker rent ut sagt synd om de som vet om i nio månader att de är gravida ;) Fasen så seeegt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0