Lycklig.

Jag har köpt en barnvagn och jag är ungefär Såhär glad: IIIIHHH !!!
 
det känns underbart. Det är en Emmaljunga och den har några år på nacken men den är så FIN och den är framförallt min! 
 
Och nu har jag egentligen bara en sak kvar att fixa och det är bilbarnstol.
Kläder är fixade, skötbord, vagn, spjälsäng (inte på plats ännu, men snart!), badbalja, babybjörn bärsele. Så nu är det väl bara lite smågrejor (blöjor, amningsbh osv. som är kvar!) Och det känns bra, meen det känns som lång tid kvar att vänta. Haha. Jag vet att det kommer gå snabbt. Men jag kan inte riktigt bärga mig! Längtar efter lilla hjärtat som är där inne o pickar ♥
 
P♥L Josefine


Kommentarer
Frida

Vad fin den var! :)

Svar: Tack ! (:
Josefine Broberg

2012-08-26 @ 23:57:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0