Dåtid, nutid , framtid.

Söndagsångest ! Jag tycker faktiskt inte om söndagar alls. Eller jo, jag tycker om söndagar fram tills klockan är typ.. Då får jag panik och vill inte att dagen ska ta slut. Speciellt inte sen jag flyttade till Huddinge för då vet jag ju inte hur lång tid det tar innan jag träffar Danne igen ... 

Vi har i alla fall häslat på Frallan och Tessan och Henke i helgen . Det har varit mycket trevligt :) Nu i eftermiddag har vi bara chillat. Man blir seg av att vara i Vallentuna och hjälpa till att jobba, även om det är roligt. :)

Denna veckan har varit första veckan på mitt nya jobb. Känns naajs. Jag tjänar pengar och jag känner ingen press att behöva träna efter jobbet för jag blir så himla trött i kroppen på jobbet. Och i fredags var jag tvungen att köra bil hela dagen dessutom. Jag jobbade med en som hette Pia, som inte hade körkort (och knappt kunde hitta heller) .. Men det gick ! 


Fan vad det är underbart att vara kär. Jag älskar verkligen Daniel, det känns underbart när vi är tillsammans och helst vill jag vara det hela tiden. Det känns jobbigt att inte sova tillsammans, för när jag vaknar och ser Daniel bredvid mig så vaknar jag med ett leende. Och det vill man ju alltid göra. Vi småbråkar ibland men har aldrig haft ett stort bråk på våra 8månader. Jag hoppas att andra också tycker att vi passar ihop och det känns underbart att jag tycker om Daniels familj och han min. Han vill åka till skåne, nästan mer, än mig. Detta känns bra <3


Daniel Karlsson jag älskar dig otroligt mycket <3   





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0