Love .

Okej, ibland kan man tro att jag är två olika personer. Men ibland händer saker i livet som vänder allt upp och ner. Som tur var blev allt som vanligt för mig igen.
Daniel Karlsson. Jag Älskar dig och skulle inte byta ut det mot något annat. Jag har aldrig träffat någon så omtänksam, snäll och rolig kille. Jag är så fruktansvärt glad att du är min, och ibland kan jag inte riktigt tro att det är sant. Jag hoppas att det blir du<3jag länge, för jag är så lycklig när jag är med dig. Du får mig att skratta och jag får ett pirr i  magen precis innan vi ska träffas. Och jag blir mer och mer galen i dig för var dag som går. Du är min Dubbelnougat (internt skämt xD) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0